General

SOM-HI CICLE INICIAL!

SORTIDA CONVIVÈNCIA CI El passat 17 de setembre els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer una sortida de convivència pel nostre entorn. Vam anar al Parc de les Fires, allà vam fer diferents jocs per tal de formar un bon vincle entre el grup de Cicle Inicial, juntament amb l’Equip de mestres. Va […]

SOM-HI CICLE INICIAL! Llegeix més »

SOM-HI CICLE MITJÀ

SORTIDA A L’ALZINA DE CAN MASSANET I EL CAU. El passat dimecres 15 de setembre, els alumnes de tercer i quart varem sortir per trobar-nos amb els alumnes de cicle mitjà i així poder relacionar-nos, jugar i compartir bons moments amb els nostres companys.  Primerament vam anar a visitar l’alzina de can Massanet, allà vam

SOM-HI CICLE MITJÀ Llegeix més »

EXPOSICIÓ A L’AJUNTAMENT “EN KEITH HARING ARRIBA AL SOL I VENT”

Al llarg d’aquest mes de juliol, a l’Ajuntament de Vilafant, hi trobareu una exposició molt bonica per visitar. L’exposició porta per nom “EN KEITH HARING ARRIBA AL SOL I VENT”.  A l’exposició hi ha una mostra dels treballs fets pels vostres fills i filles al llarg d’aquest curs i durant el desenvolupament del projecte del

EXPOSICIÓ A L’AJUNTAMENT “EN KEITH HARING ARRIBA AL SOL I VENT” Llegeix més »

VISITA DE P5 A 1r

La setmana passada els nens i les nenes de P5 van anar a fer una visita als nens i la nena de primer. Els hi van preparar la classe perquè poguessin escoltar molt bé tot el què faran el curs vinent a primer.  Quan vam acabar, vam anar al pati esmorzar i jugar plegats. Estem

VISITA DE P5 A 1r Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut