SOM-HI CICLE INICIAL!
SORTIDA CONVIVÈNCIA CI El passat 17 de setembre els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer una sortida de convivència pel nostre entorn. Vam anar al Parc de les Fires, allà vam fer diferents jocs per tal de formar un bon vincle entre el grup de Cicle Inicial, juntament amb l’Equip de mestres. Va […]
SOM-HI CICLE INICIAL! Llegeix més »








