Nom de l'autor: admin

La Caputxeta Vermella a P3

A P-3 aquest trimestre hem explicat el conte de “La Caputxeta Vermella”. L’ Estefania i en Moha, la mare i el pare de la Nora, van venir a la classe a representar-lo amb titelles. Ens va agradar molt. Gràcies ! I nosaltres també el vàrem representar. Cliqueu damunt la foto i podreu veure més moments.

La Caputxeta Vermella a P3 Llegeix més »

A 2n collim pèsols

Els alumnes de 2n hem fet una bona collita de pèsols. Aquest curs hem anat observant l’evolució d’aquesta planta:  la germinació de la llavor, la crescuda de les tiges, l’aparició de les fulles, les flors… I sobretot la conversió d’aquestes en les tavelles (fruit) plenes d’unes llavors ben rodonetes i dolces: els pèsols!  

A 2n collim pèsols Llegeix més »

Cucs de seda al racó de medi

La classe de primer ha tingut cucs de seda en una capsa de sabates i, així, tots han pogut observar el cicle evolutiu del cuc que dura, aproximadament, uns 60 dies. FASES: . ou . eruga . crisàlide . papallona Primera fase: l’ou Els ous acabats de pondre tenen un aspecte tou i són de

Cucs de seda al racó de medi Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut