Nom de l'autor: admin

SORTIDA A LES FIRES DE VILAFANT

Dins del marc de la Festa Major de Vilafant hi tenien cabuda les Fires d’Atraccions per a petits i grans. I, una vegada més, l’alumnat de la nostra escola en van poder gaudir gratuïtament durant la tarda del divendres 13 de setembre, gràcies a l’Ajuntament de Vilafant. Des de P4 fins a 6è, els nens […]

SORTIDA A LES FIRES DE VILAFANT Llegeix més »

BONES VACANCES!!!

FINAL DE CURS! On tot comença i tot s’acaba!! ? celebrem els èxits i els errors i donem les gràcies a tot el què hem après i a tothom qui ens ha acompanyat durant el camí!. ? Tanquem ferides i omplim-nos de tot allò bo que tenim!. #finaldecurs #tancament #comiats

BONES VACANCES!!! Llegeix més »

Teatre a 5è

Aquest trimestre els alumnes de 5è de primària hem treballat la narració i el diàleg a expressió escrita i per grups hem escrit un conte tradicional però canviant els personatges i el final del conte. També hem fet tot el material necessari per fer l’obra de teatre, com per exemple: cases, caretes de personatges… Finalment

Teatre a 5è Llegeix més »

Arrenquem els alls

En teníem moltes ganes perquè veiem que creixien molt però no es podien arrencar fins que en Fernando ho digués. Divendres passat els arrencàrem tots i n’ hi havia una bona colla. En començar ens va costar una mica però aviat n’ aprenguérem i tot i haver-n’ hi molts, més n’ hi haguessin hagut. Aquí

Arrenquem els alls Llegeix més »

Animals a P3

L’ Enric, l’ oncle de la Júlia Maureta, ens va portar una guatlla a la classe. La vàrem poder tocar i  saber alguna cosa d’ ella: com era, què menjava També vàrem anar a visitar la granja de conills i de vaques que hi ha a Vilafant. Hi havia molts de conills, grans, petits, mitjans

Animals a P3 Llegeix més »

Sortida al riu Manol

El divendres de la setmana passada els i les alumnes de cinquè vam fer una sortida al riu Manol. Va venir en Xavier que ens va fer una xerrada abans de marxar de l’escola. Ens va explicar els animals que podríem trobar el riu Manol i al seu entorn. Aquesta sortida els alumnes vam aprendre

Sortida al riu Manol Llegeix més »

Xerrada mosquit tigre

Divendres 17 de maig, els alumnes de 5è van poder participar en el “Projecte educatiu del mosquit tigre a la demarcació de Girona”. Aquest projecte té com objectiu minimitzar els efectes negatius de l’arribada del mosquit tigre al nostre territori. A part de la xerrada, als alumnes els hi van donar un  kit de recollida

Xerrada mosquit tigre Llegeix més »

Jocs d’aigua

El dijous de la setmana passada va arribar un dels dies més esperats per tot l’alumnat: Els jocs d’aigua!!! Vam fer  diferents jocs on els alumnes havien d’anar passant per tots amb el seu grup. Aquests grups estaven formants per alumnat de tots els cursos. Tots ens ho vam passar d’allò més bé remullant-nos i

Jocs d’aigua Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut