BERENAR DE TARDOR A PRIMÀRIA
Els nens i nenes de primària el dimecres a la tarda vam fer un berenar de Tardor. Vam portar peces de fruita i fruits secs típics d’aquesta estació. Aquí us deixem unes quantes fotografies.
BERENAR DE TARDOR A PRIMÀRIA Llegeix més »










