Nom de l'autor: admin

DANSES A MÚSICA

A l’àrea de música, els nens i les nenes de segon han començat a treballar la dansa. Per grups, han posat en pràctica el que han après i s’ho han passat molt bé. Ha coincidit amb el carnestoltes, i per això ens han ensenyat les seves disfresses.  Fotografies

DANSES A MÚSICA Llegeix més »

PLANTEM CEBES A P4

La dita diu: “Si vols ceba de diner, planta-la el gener”. Els nens i nenes de P-4 les vàrem plantar a primers de febrer. Amb l’ajuda d’en Fernando va ser molt fàcil perquè ens feia les regues i ens ensenyava on les havíem de plantar i nosaltres les hi posàvem i les enterràvem una mica.

PLANTEM CEBES A P4 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut