Nom de l'autor: admin

L’ALUMNAT DE 5è VIATJA FINS A TARRAGONA PER RECOLLIR EL PREMI DEL CONCURS TÍSNER

El passat dissabte 28 de maig l’alumnat de 5è i les seves mestres van anar fins a Tarragona a l’entrega de premis del Concurs Tísner. Després de moltes hores d’autobús compartides amb l’escola de Sils i de Terrassa vam arribar al Teatre de Tarragona. Va ser un acte carregat de música, màgia, diversió i molts […]

L’ALUMNAT DE 5è VIATJA FINS A TARRAGONA PER RECOLLIR EL PREMI DEL CONCURS TÍSNER Llegeix més »

SENYORA PRIMAVERA

Els alumnes de P3, P4 i P5 vàrem rebre una visita molt especial a l’hort de l’escola. La senyora Primavera ens va portar un carretó amb elements de l’estació ( papallones, marietes, flors, maduixes,..) fins i tot , ens va portar una mona de pasqua per poder-la tastar tots plegats. Vàrem gaudir una bona estona

SENYORA PRIMAVERA Llegeix més »

SORTIDA FINAL DE CURS 5È

Els alumnes de 5è van gaudir d’un dia de Sol i Vent a Roses! Allà  van pujar als Blaus per anar navegant fins al Cap Norfeu tot contemplant la costa més bonica de l’Empordà i gaudir de la visió submarina que ofereix l’embarcació. A la tarda van visitar la ciutadella de Roses tot recorrent les

SORTIDA FINAL DE CURS 5È Llegeix més »

RECERKIDS 5è

Els alumnes de 5è han participat a la VI edició de Recerkids que aquest curs proposava el treball de projectes de recerca al voltant del tema de l’estudi de la biodiversitat a Catalunya, especialment, l’impacte de l’acció humana sobre les aus. El congrés de Recerkids, es va fer al Parc Científic i Tecnològic de la

RECERKIDS 5è Llegeix més »

IV CAMINADA SOL I VENT

El passat vuit de maig els camins de Vilafant es van omplir de persones que van participar a la quarta caminada organitzada per l’AFA de l’Escola Sol i Vent. Ens vam reunir tots i totes a les 9h al pati de l’escola per iniciar la marxa. Durant els transcurs de la caminada vam observar rial

IV CAMINADA SOL I VENT Llegeix més »

GOIG D’HORT

L’alumnat de cicle mitjà hem anat a l’hort, per una banda els alumnes de 3r  hem plantat melissa i els alumnes de 4t hem sembrat les patates. Les patateres  ja han crescut i ara toca cuidar-les i al juny fer la collita. La melissa l’hem hagut de plantar de nou, esperem aquesta resisteixi més.   Ens

GOIG D’HORT Llegeix més »

SANT JORDI, PARADA 6è

El passat divendres, l’alumnat de sisè vam poder realitzar la típica parada de Sant Jordi per guanyar diners pel viatge de final de curs! Va ser tot un èxit i tothom ens va venir a veure i va col·laborar.  Moltes gràcies a tots i totes  per ajudar i fer més bonic aquest dia tan esperat

SANT JORDI, PARADA 6è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut