Sortida

SORTIDA A BARCELONA CM-CS

El divendres 8 de març l’alumnat de cicle mitjà i superior vam anar d’excursió a Barcelona. Al matí, vam visitar el Cosmocaixa on vam veure una exposició de dinosaures, vam passejar pel bosc inundat i vam experimentar amb diferents propostes. Després, l’alumnat de cicle mitjà ens vam endinsar al planetari, on vam aprendre sobre la

SORTIDA A BARCELONA CM-CS Llegeix més »

SORTIDA A MAS DE MELONS I COGUL

Hem anat d’excursió tota l’escola i amb dos grups: infantil – cicle inicial i cicle mitja – cicle superior, hem visitat Mas de Melons a Castelldans i les pintures rupestres del Cogul. Mentre un grup estava a Mas de Melons, l’altre grup feia la visita a les pintures del Cogul. Al migdia, ens vam trobar

SORTIDA A MAS DE MELONS I COGUL Llegeix més »

PORTAVENTURA CS

Aquest divendres 2 de juny, l’alumnat de Cicle Superior hem fet una sortida a PortAventura. Hem gaudit molt del dia pujant a gairebé totes les atraccions, sense gaires cues i amb un temps fabulós per mullar-nos al Tutuki Splash i els “tronquitos”. Cap al migdia hem dinat a la cantina de Mèxic i hem continuat

PORTAVENTURA CS Llegeix més »

SORTIDA AUDITORI I ADOBERIES CM

Avui hem fet una petita sortida a Lleida. Primer hem anat a una audició a l’Auditori, era el Carnaval dels animals de Camille Saint-Saens. Ho han fet molt bé, perquè mentre ens feien escoltar els diferents motius dels animals també feien unes coreografies molt divertides. Després hem anat a les Adoberies, a la Rambla Ferran.

SORTIDA AUDITORI I ADOBERIES CM Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut