Comunicació i llenguatges

LLENGUA ANGLESA:

A l’etapa d’educació infantil realitzem dues sessions setmanals d’anglès. En quant a la metodologia que s’aplica a l’aula, s’utilitzen moltes cançons, jocs, contes, role-playing, etc.

El nostre objectiu principal és que es familiaritzin amb la llengua estrangera, tant per entendre a la mestra com per començar a expressar-se tot adquirint vocabulari bàsic,  però sobretot el que volem és que s’ho passin bé i gaudeixin de l’aprenentatge de la nova llengua.

infantil25

També fem la plàstica en anglès!

LLENGUATGE MUSICAL I PLÀSTIC:

Ens encanten la música i la plàstica!

A música treballem diverses audicions i vida de músics i compositors, cançons, danses, jocs rítmics, les famílies d’instruments, les propietats del so…

infantil26 infantil27

A plàstica treballem diferents obres i la vida d’artistes, i realitzem les nostres composicions fent servir diferents tècniques plàstiques, diferents materials i diferents suports.

infantil28 infantil29infantil30

APRENENTATGE DE LA LECTO-ESCRIPTURA:

Entenem que l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura comença a l’etapa d’educació infantil i es consolida al primer cicle d’educació primària.

A infantil, tot respectant el ritme d’aprenentatge de cadascú, treballem el traç, el reconeixement de les lletres i la correspondència entre so i grafia per tal d’afavorir la correcta iniciació al procés de lecto-escriptura  a través de propostes ben diverses.

IMG-20160129-WA0012infantil31 infantil32 infantil33 infantil34 infantil35 infantil36

 

Per tal d’incentivar el gust per la lectura i el que serà l’hàbit lector dels nostres alumnes tenim L’HORA DEL CONTE!

Es tracta d’una sessió setmanal dedicada a explicar contes, a fer titelles, a interactuar amb contes sensorials i a inventar històries però, sobretot, es tracta d’una sessió dedicada a fer volar la imaginació.