LA FADA IRANA

Avui ens ha visitat la Fada Irana, un personatge que habita a les muntanyes de Vallirana, i els seus patges. Ens han explicat la història de la fada i ens han dit que el 5 de gener haurem de portar uns fanalets que hem de… Llegeix més»

VOTACIONS ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Ahir dijous, 29 de novembre, es van realitzar les votacions per escollir les tres vacants que hi han al consell escolar al sector de pares i mares d’alumnes. A arrel d’aquestes votacions han sortit escollides les següents mares:

• Mª Ángeles López
  • Mª Carmen Romero
  • Irene Torres

Llegeix més»

FRUITA A L’ESCOLA

Un any més, a l’escola, participem en el pla de consum de fruita i verdura a les escoles, amb la finalitat de potenciar accions que afavoreixin la salut dels nostres infants.
Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, ens arriba fruita i/o verdura… Llegeix més»

RODATGE VÍDEO MUSICAL

El passat divendres, 23 de novembre, la productora audiovisual Brutal Media va venir a l’escola per realitzar el rodatge d’un vídeo musical per l’Agència Catalana de Residus, sobre el projecte Apilo de recollida de piles. Va ser una experiència inoblidable pels nens/es participants.

Rodatge Apilo