Cicle Mitjà

4t. Sortida a Can Gel.

El passat dia 6 de febrer, els alumnes de 4t van fer una sortida a Can Gel, on van descobrir el procés de producció de la llet. Van donar menjar als vedell, vam pentinar a un cavall i van veure com es munyen les vaques. Una experiència divertida i enriquidora!

4t. Sortida a Can Gel. Llegeix més »

4t- Sortida Museu Picasso.

El passat dijous 23 de gener, els infants de 4t van visitar el Museu Picasso de Barcelona, on van veure moltes obres del famós artista i van realitzar un taller d’art. Després, vam dinar i jugar al Parc de la Ciutadella, gaudint d’una jornada molt divertida i creativa. Va ser una experiència genial!

4t- Sortida Museu Picasso. Llegeix més »

3r. Fundació Mona.

L’alumnat de 3r hem anat a la Fundació Mona, que és un Centre de Rehabilitació on es recuperen del maltractament ximpanzés i macacos que han estat artistes de circ, de televisió, models de publicitat o fins i tot mascotes. Molts han viscut llargs anys en absoluta solitud i terribles condicions, però al centre de rehabilitació

3r. Fundació Mona. Llegeix més »

4t-Sortida Mercabarna.

El dia 8 d’octubre els nens/es de 4t vam anar a Mercabarna a fer un taller sobre el peix. Vam veure tot el procés des que pesquen els peixos fins que arriben a casa nostra. Finalment vam dinar tots plegats un menú on el peix era l’aliment principal. Podeu veure les fotos aquí.

4t-Sortida Mercabarna. Llegeix més »

3r. Bombers de Mataró

Els alumnes de 3r hem anat a visitar els bombers de Mataró. Hem pogut veure les instal·lacions, ens han ensenyat com es posa un uniforme de bomber i també hem vist els diferents camions que tenen. Ens han donat consells a seguir en cas d’incendi i hem visualitzat què hem de fer en cas d’incendi

3r. Bombers de Mataró Llegeix més »

4t. Liceu

El passat 27 de setembre, els alumnes de 4t van anar al Liceu a veure la Flauta Màgica de Mozart. L’òpera ens va agradar molt i en Papageno ens va fer riure molt. Desprès vam anar a dinar al Parc de la Ciutadella i ens va fer molt bon dia! Aquí us deixem algunes fotos.

4t. Liceu Llegeix més »

Excursió a la granja Can Gel

Hola famílies! Ahir, dimarts 14 de novembre, els nens i nenes de 4t vam anar a visitar la granja Can Gel. Allà, vam treballar les nostres emocions mitjançant diferents activitats que vam fer amb els animals. Vam donar pinso a cabres i ovelles, agafar i acariciar una gallina, pentinar i fer una dinàmica amb 2

Excursió a la granja Can Gel Llegeix més »

Excursió a Mercabarna

Hola famílies! El passat dimecres d’11 d’octubre vam anar d’excursió a Mercabarna a fer l’activitat “Creix amb el peix”. Vam poder visitar el Centre Interactiu del Peix, fer un “toca-toca” amb diferents tipus de peixos i fins i tot vam accedir a les instal·lacions del mercat del peix. Per acabar la sortida vam degustar un

Excursió a Mercabarna Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut