Cicle Inicial

2n-Trobada poliesportiva.

El dimarts 10 de juny, l’alumnat de 2n va participar en una trobada organitzada pel Pla Català de l’Esport al camp del Cerdanyola, juntament amb altres escoles. Van passar un matí molt actiu i divertit jugant a mata conills, futbol, jocs tradicionals i inflables. Una experiència per compartir, moure’s i gaudir en equip!

2n-Trobada poliesportiva. Llegeix més »

1r. Trobada poliesportiva.

Avui, dimarts 4 de juny, els alumnes de 1r han participat en una trobada poliesportiva molt especial juntament amb altres escoles de Mataró. Aquesta activitat ha estat organitzada pel Pla Català de l’Esport i ens ha permès gaudir d’un matí ple de diversió i moviment. Hem pogut practicar molt d’esport tot jugant a jocs tradicionals,

1r. Trobada poliesportiva. Llegeix més »

Setmana alimentació

  Aquesta setmana passada vam realitzar a l’escola la setmana de l’alimentació, vam fer moltes activitats per tal de conscienciar-nos que cal fer exercici, menjar bé i portar una vida saludable. Aquí us deixem  unes fotos. Fotos alimentació  

Setmana alimentació Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut