Cicle Mitjà

Museu del càntir

El dimarts 13 d’abril les alumnes de 4t vàrem anar al museu del càntir d’Argentona. Allí vàrem poder veure com es produeixen els càntirs artesanalment, i també una gran col·lecció de càntirs d’arreu del món. A més a més vam veure uns càntirs pintats pel pintor malagueny Pablo Picasso, el qual estem treballant ara a […]

Museu del càntir Llegeix més »

Sortida Cim d’àligues

Els alumnes de cicle mitja, anàrem el divendres 19 al cim d’àligues, un lloc espectacular on vam poder veure aus rapinyaires com àligues, mussols, secretaris, gamarussos… inclús vam poder gaudir d’una exhibició de vol! Espectacular veure com sobrevolaven els nostres caps! Aquest centre d’aus està a Sant Feliu de Codines, en un entorn privilegiat. També

Sortida Cim d’àligues Llegeix més »

Sortida a Can Gel

Els alumnes de 4t, hem fet una sortida a Can Gel, un granja de vaques on hem pogut veure el procés per produir la llet: com cuiden a les vaques, com mengen, com les munyen….així com també hem vist altres animals: porcs, cabres, oques, ànecs, rucs, cavalls… Hem gaudit d’ un dia a la natura,

Sortida a Can Gel Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut