SETMANA EUROPEA DE PREVENCIÓ DE RESIDUS

A l’Escola La Bassa de Torregrossa, un any més, es va celebrar la Setmana Europea de Prevenció de Residus. Aquest any, seguint l’eslògan d’aquesta edició “Change your ways, reduce your waste” (Canvia els teus hàbits, redueix els teus residus) es va posar l’accent en el treball d’estratègies per a la reducció dels residus que generem.

Durant el matí del 21 de novembre, els nens i nenes de tota l’escola van participar en diferents tallers amb l’objectiu de sensibilitzar-los vers aquest tema.

Com a acte de cloenda de la jornada, es va organitzar “un mercat d’intercanvi de llibres de segona mà”, aportats pels mateixos alumnes. Després d’una passejada per “les parades” de llibres per poder fer una bona tria, cada nen i nena va escollir un llibre que li fes goig per endur-se’l a casa i així allargar la vida d’aquestes llibres amb un nou lector o lectora.

El bon temps va ajudar a que aquesta estona d’intercanvi fos un espai d’inici de lectura plaent per a tothom.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *