EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

L’escola La Bassa de Torregrossa es va adherir a la campanya “Fridays for Future” treballant a les aules el tema de l’emergència climàtica durant tota la setmana. El divendres 27 de setembre, ens vam trobar tots i totes al pati de l’escola per a llegir el manifest en defensa del futur, d’un planeta viu i d’un món just i vam finalitzar l’acte fent un minut de silenci.
Manifestem el nostre compromís d’educar en la sostenibilitat, procurant canviar tots plegats les nostres maneres de fer del dia a dia, per tal de ser més respectuosos amb el nostre planeta. Ens hi podeu ajudar!