Parlen els nens i nenes: el benestar de la infància a Barcelona

Des del curs passat, les nenes i nens de cinquè participen en el programa “Parlen els nens i nenes: el benestar de la infància a Barcelona”.

“L’agenda dels Infants” és un recull de propostes per sentir-se millor que han fet més de 4.000 nois i noies de la ciutat de Barcelona, amb peticions com la de tenir més temps lliure, cuidar el nostre planeta o acabar amb el bulling.

Els i les alumnes de 5è de l’escola Heura les han treballat a l’aula i ara ho expliquen a les nenes i nens de 4t.

Aquest és un programa promogut per l’Ajuntament de Barcelona i desenvolupat per l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona (IIAB), on es busca la participació infantil sobre “com estan” els infants a la ciutat des del seu punt de vista i amb el seu protagonisme. L’objectiu fonamental del programa Parlen els nens i nenes és generar coneixement sobre el benestar de la infància vinculat a l’agenda pública per contribuir a millorar polítiques locals i enriquir debats socials.

Aquesta notícia ha estat publicada a l’InfoK. Cliqueu a la foto o a l’InfoK per veure la el reportatge.