La comissió de biblioteca organitza una venda de llibres per Sant Jordi

La comissió de biblioteca ha organitzat una recollida de llibres de segona mà en què ha participat tota l’escola Heura!
Aquesta recollida ha permès incorporar 80 llibres a la biblioteca del centre, de manera que els nostres infants podran triar i remenar una mica més 🙂

Una partida de llibres es va reservar per posar-los a la venda el divendres 19, durant la festa de Sant Jordi, i l’èxit de vendes va ser rotund!

Però encara n’hi ha més:
Si les famílies de l’Heura compreu llibres a la llibreria Sagitari, el 5% del que recapten es dona a l’escola perquè comprin llibres.
Amb la compra de proximitat tothom hi guanya, oi?