El Mercat de la puça brinda una càlida benvinguda a les noves famílies i mestres de l’Heura

Un any més, el Mercat de la Puça ha esdevingut unes de les cites més concorregudes i populars del calendari del primer trimestre. Enguany, en la seva vuitena edició, aquesta festa s’ha convertit de nou en un magnífic punt de trobada per a tota la comunitat escolar de l’Heura. Una jornada d’intercanvi que, com sempre, teixeix complicitats i fa escola.

La festa, celebrada el divendres dia 10, ha servit per donar la benvinguda a les noves famílies i alumnes d’I3 que s’incorporen a l’Heura, així com als nous docents. I tot plegat, en un context festiu en què no han faltat les activitats lúdiques, el berenar popular i l’exitós mercat solidari de roba i joguines de segona mà.

Cal agrair la feina i la dedicació de les famílies de 5è per l’organització i fer del Mercat de la Puça una jornada ineludible, excel·lent preludi de les activitats programades de cara a Nadal.

Moltes gràcies a tothom per ser-hi!

Benvinguda I3

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *