DIA DE LA PAU A L’ESCOLA EL CÉRVOL

Per celebrar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau, els infants de l’escola el Cérvol hem realitzat diferents activitats de manera conjunta:

La primera activitat va ser reunir-nos tots i fer un recull de paraules mitjançant la pregunta:  Què és la Pau per nosaltres?

Després vam realitzar un mural estampant les nostres mans simbolitzant coloms de la Pau.

I finalment, avui hem penjat les paraules al mural i els i les alumnes de Cicle Superior ens han explicat la biografia de diferents persones relacionades amb aquest dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *