Aquesta setmana, estem fets uns artistes! 🎨✨

A l’escola, hem dedicat tota la setmana a explorar el món de l’art treballant diferents artistes i les seves meravelloses creacions. Cada curs ha descobert nous colors, formes i tècniques inspirades en grans noms de l’art:

🎭 Angélica Dass i el seu projecte Humanae ens han ajudat a reflexionar sobre la diversitat i la bellesa dels tons de pell.

🌀 Sonia Delaunay ens ha transportat al món de l’abstracció i els colors vius, creant composicions plenes d’energia i moviment.

🎨 Hervé Tullet ens ha fet jugar amb l’art espontani, experimentant amb formes, punts i línies per crear obres col·lectives úniques.

🏛️ Antoni Gaudí ens ha inspirat amb les seves formes orgàniques i el trencadís, fent que els nostres espais es vesteixin de creativitat i fantasia.

Ha estat una setmana plena d’expressió artística, experimentació i aprenentatges! Us convidem a visitar l’escola per veure les nostres creacions. 🎨✨

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut