Els sentits: l’olfacte

Bon dia Lloros i Mantis!

Com ha anat la setmana? Ja estem acabant el mes de maig eh! Avui us hem preparat una nova activitat de Medi. Us proposem treballar un altre dels sentits que tenim. Avui es tracta de l’olfacte! Amb aquesta activitat descobrireu quin és el seu funcionament i haureu d’omplir un esquema sobre els sentits.

Vinga, endavant!

Fes click aquí: ELS SENTITS_ L’Olfacte

Fent aquesta activitat tindrem en compte i avaluarem uns determinats continguts. Els criteris d’avaluació seran els següents:

• Conèixer el sentit de l’olfacte
    • Conèixer el seu funcionament

Recordeu que ens heu d’enviar al correu de la classe una foto amb les preguntes contestades.

escolaauroelslloros@gmail.com
escolaauromantis@gmail.com

Una abraçada  i bon cap de setmana!