BON DIA RATPENATS I LLANGARDAIX@S!!
Avui a català, necessitem un cop de mà!!
Hem començat un còmic que es diu “LES AVENTURES D’EN MAX I EN POL”, hem pogut fer la introducció del còmic (com es diuen i on viuen), però no sabem continuar-lo!
ENS PODEU AJUDAR?
Per a fer-ho, PRIMER responeu aquestes preguntes:
- Quina idea ha tingut en Pol? Quina serà la broma que ha pensat?
- La idea li agradarà a en Max?
- A qui li fan la broma?
- A on faran la broma?
- La persona a la que li fan la broma, se la creu? La broma va bé o va malament?
- S’enfada algú amb ells? La gent del poble està contenta?
- Com solucionen el problema en Max i en Pol?
- Pensen en tornar a fer un altra broma? Estan contents amb el que han fet?
😎 Ara que ja heu fet les preguntes, anem a acabar el còmic!
En SEGON lloc, el còmic té 7 vinyetes (requadres), i només tenim feta la vinyeta 1! Ara, farem servir les respostes de les vostres preguntes per fer el còmic.
Has de transformar les teves idees escrites, has de dibuixar els personatges i pensar que diran en cada situació.
Vinyeta 1.
Vinyeta 2. Dibuixarem i escriurem el que diuen els personatges, fent servir la resposta a les preguntes 1 i 2.
Vinyeta 3. Dibuixarem i escriurem la nostra idea, fent servir les preguntes 3 i 4, haurem de dibuixar la persona a la que li fem la broma.
Vinyeta 4. Dibuixarem i escriurem el que fan els personatges fent servir la resposta de la pregunta 5.
Vinyeta 5. Escriurem el que diuen els personatges i dibuixarem la nostra idea fent servir la pregunta 6.
Vinyeta 6. Farem el dibuix i frases fent servir la resposta de la pregunta 7.
Vinyeta 7. El final, fent servir la resposta a la pregunta 8 pensarem en com acabem el còmic.




