🎭 Carnestoltes passat per aigua… però ple d’alegria!

Aquest any hem celebrat el Carnestoltes a l’escola amb molta il·lusió i ganes de festa. Tot i que la pluja ens va impedir sortir al carrer per fer la tradicional rua, això no va aturar les ganes de gresca i celebració!

Davant del mal temps, vam traslladar la festa al gimnàs de l’escola, que es va omplir de colors, música i somriures. Allà, tots els alumnes van poder desfilar amb les seves disfresses. Va ser un moment molt especial poder veure de prop els vestits de tots els cursos.

Un dels moments més destacats de la jornada va ser la batucada de l’alumnat de tercer, que amb el seu ritme i energia van fer vibrar tot el gimnàs. Ens van regalar una actuació plena de força que va animar encara més l’ambient festiu.

Tot seguit, vam gaudir del ball conjunt que tots els cursos havien estat assajant amb molta dedicació durant els dies previs. Va ser emocionant veure com grans i petits compartien coreografia i il·lusió en un mateix espai.

I, per acabar la celebració, vam poder ballar lliurement i compartir una estona de festa tots junts, demostrant que, malgrat la pluja, el Carnestoltes sempre troba la manera de brillar.

Ha estat una jornada diferent, però plena d’alegria, convivència i esperit festiu. Sens dubte, un Carnestoltes per recordar! 🎉

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut