Colònies dijous 2 de juny

Avui ens hem aixecat a les 8h, i després d’esmorzar hem fet una gymkanadescoberta de Llívia on per grups i amb ajuda d’una brúixola hem anat descobrint pistes amagades per tot el poble.Ha estat molt divertit!

A les 12.30h hem tingut temps lliure fins 13.30h que hem dinat: macarrons, llonganissa amb amanida i natilles. Boníssim!

A la tarda (15.30h) hem realitzat una actyivitat de “geocaching“, amb l’ajuda d’uns GPS hem anat per grups descobrint uns objectes amagats pel poble i la muntanya.

Hem berenat a 17.30h i a les 18h hem fet una excursió al castell de Llívia.

Després de la visita, a les 19h els mestres ens han deixat anar a les habitacions i…ens hem dutxat!!! i ens hem posat superguapos per la DISCO!!!

A les 20.30h hem sopat: crema de verdura, croquetes amb amanida i gelatina de postre.

a 21.30h hem fet el joc “doctor love” i per fi, de 22h fins les 23h hem fet DISCO!!! música i ball per tots!, potser algú ha trobat nòvio/a!!!

Després que els mestres en donéssin temps lliure a les habitacions fins les 00.00h ens hem anat a dormir.Demà ja s’acaba….

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>