Propostes setmana del 17 al 24 d’abril

Benvolgudes famílies,

En aquest apartat us anirem penjant alguna de les activitats que us proposem per a fer en família. Esperem que siguin del vostre interès i que les gaudiu molt. Si voleu, podeu continuar enviant alguna foto o vídeo de les activitats que feu al correu agoraacasa@escola-agora.net i les anirem penjant a la web.

La primera activitat és una meditació que ha elaborat l’Aurora, mestra de l’escola

Escoltar meditació La platja

La segona activitat en família és una proposta de la Casa Batlló.  Com sabeu, normalment es vesteix cada any la façana de la Casa amb roses però aquest any no podrà ser així, degut a la situació tan excepcional.

I per a celebrar Sant Jordi amb més amor que mai ens proposen animar a tota la ciutadania a omplir de roses els balcons.

Per a això, han desenvolupat diferents vídeos didactics  que expliquen manualitats creatives per dissenyar roses amb materials que tots tenim a casa. En aquest article del blog de la Casa Batlló teniu el vídeo de la campanya i tota la informació d’aquesta iniciativa que us animem a compartir i que podeu seguir a les xarxes socials en el hashtag #TotsFemSantJordi.