Visita del banc de sang

El dimecres 21 de març els de 6è vam rebre la visita del banc de sang. Ens van parlar de la importància de les donacions de sang per salvar vides. Vam aprendre que cada donació pot salvar 3 vides, que es pot donar plasma i sang, que la sang caduca i que hi ha diferents tipus de sang. Encara no sabem quina és la nostra però ens encantaria ser 0- per poder donar sang a qualsevol persona. Tot i que nosaltres com a infants encara no en podem donar, sí que volem col·laborar organitzant un dia de donació de sang a l’escola. Guardeu-vos el 2 de maig a la tarda i veniu a l’escola a donar sang! Us hi esperem!!