Treball MUS-E durant el primer trimestre

Us volem mostrar el treball realitzat a l’escola en relació al Programa MUS-E durant el primer trimestre del curs 2018-19. Per fer-ho s’han creat quatre tipologies de càpsules audiovisuals cadascuna de les quals es centra en una part del projecte i dóna veu als diferents espais que configuren el programa:

VEO VEO MUS-E:

Aquí es veu la bellesa dels valors, la convivència, l’harmonia que ens il·lusiona, el que ens estimula i volem portar a través del MUS-E.

PING-PON MUS-E:

El Ping-Pong és l’oportunitat d’estar junts a través d’un intercanvi de preguntes i respostes. Aquest format està obert a canvis per a la creació d’un nou espai de convivència: la imatge audiovisual. I és que si no podem estar junts a la classe, potser sí podem al Youtube, oi?

CAMERINO MUS-E:

El camerino és l’espai on ens trobem amb l’artista. Reflexió compartida, emoció compartida… És una forma de conèixer els artistes locals i d’altres comunitats.

EL QUE NO ES VEU:

Aquí hi podem veure els reptes a superar plegats. El plantejament principal d’aquesta càpsula és obrir la consciència dels alumnes i permetre’ls una mirada des de fora per a poder fer una reflexió conjunta amb l’artista.