Les meves lectures

En aquest article volem compartir amb tots vosaltres una activitat que fa temps realitzem a l’escola: el dossier “Les meves lectures“.

Aquest dossier que tens entre les mans és un recull de les lectures que has fet a l’escola des de p3 fins a 6è. Així podràs saber quins llibres has llegit. En acabar un llibre has fet un dibuix, has escrit el títol, el nom de l’autor o l’autora i de la persona que ha fet les il·lustracions. També t’has fixa’t en l’editorial i, segons el curs o el llibre, has escrit alguna reflexió, has dit la teva opinió personal o qualsevol altre comentari que en aquell moment et resultés pertinent.

Has vist com dibuixaves a p3? Hi ha diferències amb el dibuix de 5è? Quins canvis hi veus? Què creus què ha canviat? Has vist diferències en les teves explicacions? Recordes el moment quan llegies el llibre i que senties? Segur que mirant aquest dossier et vindràs molts records i bons moments al voltant de la lectura.

Esperem que guardis aquest record com un tresor i que quan siguis més gran recordis tot el que vas llegir a l’escola i les lectures que has seguit fent al llarg de la teva vida. Som el que llegim.

A tall d’exemple podeu veure el dossier de l’Ariadna, alumna de 6è.