Drets dels Infants

20N. Què celebrem?? Doncs un dia ben especial. Celebrem que, tal dia com avui, es va signar la Declació del Drets del Infants, al 1959. Tota l’escola s’ha parat per pensar-hi i treballar.
A P3, P4 i P5 han treballar el dret a tenir un nom i han regalat un als nens i nenes del món que no en tenen.
A 1r i 2n el Dret a jugar; quina sort que tenen, perquè hi ha molts infants al món que treballen. I no hi ha dret!
A 3r li han donat voltes al Dret a opinar i a participar. Elles i ells volen opinar a casa, al carrer, a l’escola i així ens han donat un munt de idees.
A 4t ha estat ben emotiu. Dret a l’amor de la família. Qui tenim al nostre cor i qui pensem que ens porta al seu. Tenim el cor ben carregat.
A 5è el Dret a tenir una nacionalitat. Tot l’alumnat a recollit les nacionalitats de les famílies de l’escola i les ha plasmat en un mapamundi. Uauuu, quina escola més intercultural. Ens encanta!
I per últim 6è amb el Dret a viure en un planeta sa. Han sortit al carrer a recollir brossa i s’han adonat que hem de cuidar més l’entorn, a més han regalat una planta per cada classe amb una frase motivant la cura de medi ambient.
Hem gaudit molt, hem compartit i ens hem adonat que tenim molta sort.