Dia internacional de les matemàtiques

Avui, dijous 14 de març, coincidint amb el dia mundial de les matemàtiques, hem dut a terme l’Scape Room 9Barris als centres educatius que han participat en l’activitat de dinamització Jornada virtual matemàtica. Al llarg del matí, l’alumnat, per petits equips, ha anat resolent diferents reptes matemàtics. Uns tenien a veure amb material manipulatiu (policubs, pattern blocks…) que s’havia treballat prèviament a les aules i altres amb una imatge fotogràfica de l’entorn proper (escola, barri, districte…).

si voleu continuar llegint la notícia feu clic AQUÍ