Dia internacional de les Biblioteques

Avui, 24 d’octubre, és el dia internacional de les biblioteques.
Com sabeu a l’escola estem d’obres i en aquests moments tenim la biblioteca de l’escola desmuntada i en capses. Tot i això, seguim compartint i encomanant la lectura des de les biblioteques d’aula, a les estones de lectura i amb les lectures de famílies.
L’acompanyament lector és imprescindible per a encomanar la lectura. A través dels llibres podrem seguir aprenent, creixent i entendre el món des d’una altra perspectiva. I podrem habitar mons imaginaris que només la lectura ens pot apropar.
I és que les biblioteques públiques són essencials a la nostra societat.
Així que gràcies a tots els docents de l’àgora que generen i propicien estones de lectura des de l’aula mentre no hi ha biblioteca a l’escola, a les famílies, per llegir-los des de casa (i en veu alta!) i a la biblioteca pública de Nou Barris, que ens està ajudant a bastir les aules amb llibres en préstec per la biblioteca.
Visca les biblioteques avui i sempre. Aquells espais on la cultura esdevé gratuïta i universal.
Molt bon dia!