Activitats Sant Jordi

El 23 d’abril hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola amb moltes activitats. Al matí l’alumnat de Cicle Superior ha anat a vendre roses. Mentrestant els nens i nenes de 4t ens han ofert una representació de Sant Jordi una mica peculiar creada per ells mateixos. AQUÍ en podeu veure les fotos.

Un cop acabada la representació hem fet diferents tallers relacionats amb Sant Jordi:punts de llibre, maquillatge, roses de plastilina, roses de paper, postals de Sant Jordi, collarets… Veure més fotos dels tallers. També hem escrit uns contes especials, uns contes en forma de tuit. AQUÍ els podeu llegir!

I a la tarda hem celebrat els Jocs Florals. Més fotos dels Jocs Florals.

Gràcies per la vostra participació. Esperem que hagueu tingut una bona diada de Sant Jordi!