2 de Maig. Dia internacional contra l’assetjament escolar

2 de Maig. Dia internacional contra l’assetjament escolar #aquiproubullying
L’assetjament afecta a milions d’infants i joves a les escoles d’arreu del món, per això la UNESCO va reconèixer el Dia internacional contra l’assetjament escolar el 2 de maig de l’any 2013 amb l’objectiu de conscienciar tota la població.
Seguint el lema de la UNESCO, ens agradaria “construir la pau en la ment dels homes i de les dones” i hem de començar a treballar-ho des de l’infància i des de tots els àmbits (casa, escola…)
Artistes d’arreu del món han volgut conscienciar d’aquesta problemàtica. Aquí us deixem un recull de contes, cançons i un curt que ens han semblat que us poden agradar i us poden fer reflexionar amb els vostres fills i filles.

Una mà de contes ( col·lecció de cinc contes contra l’assetjament per a infants).

D’altra banda, l’Aurora us ha preparat una nova meditació per a aquesta setmana.

Escoltar meditació “Al Parc“.

Desitgem que us agradi i ho passeu molt bé

Per acabar, us recordem que encara podeu enviar si voleu fotografies de l’activitat contes per telèfon al correu agoraacasa@escola-agora.net