Propostes. Setmana de l’1 al 8 de maig

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana us proposem una dinàmica diferent per gaudir en família. Hem organitzat una gimcana envers el nostre projecte “la cuina”, amb pistes i reptes matemàtics, d’expressió oral i escrita i de descoberta. Però, per poder fer la gimcana necessitem la vostra col·laboració.

L’objectiu de la gimcana és que els infants, seguint unes pistes trobin els ingredients i la recepta i, preparin un batut de maduixes i plàtan. El retorn d’aquesta activitat pot ser un petit vídeo preparant la recepta, un recull de fotografies fent la gimcana, els reptes, la recepta, etc. A més, s’ha d’omplir la fitxa de la recepta i fer el retorn amb una fotografia.

Us animeu? Esperem que sí!

  • PREPAREU LA GIMCANA (vegeu el següent vídeo, només mares i pares).

PAS 1. Comprar i preparar els ingredients de la recepta.PAS 2. Retallar les pistes i la recepta i amagar-les juntament amb un ingredient de la recepta, tal com indiquem a continuació. Si projecteu les pistes, únicament amagueu l’ingredient, el que vulgueu, menys a la pista nº6 que no heu d’amagar cap ingredient, ja que la “recompensa” és la batedora!

Ara que ja teniu les pistes i els ingredients amagats, comença la gimcana!

SOLUCIÓ DE LES PISTES

LECTURA AMB ELS/LES SAXOFONS

  • A JUGAR!

Hola Saxofons, com esteu? preparats i preparades per conèixer la proposta d’aquesta setmana? si? Doncs, som-hi!

Per començar vegeu el següent vídeo amb el papa i la mama, i estigueu molt atents perquè us diem on heu d’anar per poder iniciar el joc ; )

————————————–FER LA GIMCANA——————————————-

Ja heu aconseguit la recepta perduda i els ingredients? FELICITATS! Ara queda la part més dolça… Preparar la recepta!

I no us oblideu d’emplenar la fitxa de la recepta i penjar una fotografia al Drive. A la fitxa heu d’escriure els ingredients de la recepta i pintar els utensilis.

  • FEM LES NOSTRES ESTOVALLES (grafisme i plàstica)

Per concloure l’activitat, de la recepta, us proposem decorar unes estovalles fent grafismes de colors. Us demanem que feu una foto, de les vostres creacions, i la pengeu al drive.

Per acabar aquesta setmana l’Aurora, com feia molts divendres a l’escola,  ens ha preparat l’audició d’un conte “La cebra Camila”.

Esperem que us agradin i gaudiu de les propostes d’aquesta setmana.

Moltes abraçades i petons

Sara i Aida

RECORDATORI:

  • Totes les activitats proposades es poden realitzar amb materials que teniu a casa, no fa falta la seva impressió. Es poden dibuixar, calcar, utilitzar la tauleta o mòbil com a taulell, imprimir, etc.
  • Recordeu de penjar totes les propostes demanades a la carpeta del DRIVE compartida, ja sigui una foto o un petit vídeo. Sempre posant el nom de l’infant.

 

Com cada setmana, el Xavi també us fa una proposta de psicomotricitat per fer a casa.

GINCAMA CASERA MUY FÁCIL:

“BÚSQUEDA DEL TESORO CASERA PARA TIEMPOS DE CUARENTENA”

Les proponemos un juego familiar, los chic@s no podrán realizarlo sin su ayuda. En principio deberán escribir las pistas y esconderlas donde les indicamos.Estas son las pistas:

  1. Pista (escribir en un papelito y esconderlo debajo de una silla).
    Muy bien piratas, bienvenidos y bienvenidas a la aventura. Para
    encontrar el tesoro deberán lavarse las manos con agua y jabón,
    pero recuerden que el lavado deberá durar lo que tardan en cantar el
    feliz cumpleaños.”
    Una vez cumplida la misión tendrán que mostrar sus manos a la
    cámara.
    SUERTE piratas!
  2. Pista (escribir en un papelito y esconderlo detrás de una planta, si no tienen planta pueden dibujar una y esconderlo debajo del dibujo.
    “Piratas, deberán saltar delante del capitán 10 veces con un solo pie”.

3) Pista (escribir en un papelito y esconderlo debajo de una mesa).
“Piratas, esta vez tendrán que repetir este trabalenguas:
El gato araña a la araña y la araña araña al gato.
Pobre gato, lo araña la araña, pobre araña que lo araña al gato.”
Mucha suerte!

4) Colocar una llave detrás de una foto, cuando la encuentren deberán volver con ella y seguir viendo el vídeo.

5) Pista (escribir en un papelito y esconderlo detrás de un imán en la heladera).
“Bien piratas, para encontrar el tesoro tendrán que bailar la canción
que pondrá su capitán. Pero ojo, cuando pare la música van a tener
que congelarse en el lugar.”
Mucha suerte!

6) Colocar “el Tesoro” (Pueden ser galletitas, golosinas, caramelos) dentro de una mochila y esconderla donde ustedes quieran.

Aquí va el vídeo con el juego, que lo disfruten!!.
https://youtu.be/Jvfd4KVpJX0

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>