Familiarització amb l’escola

Ja hem superat la familiarització a l’escola!!!

A l’Àgora, entenem el procés al llarg del qual les famílies ens feu la confiança de deixar els vostres infants a la nostra cura. Per això, entenem que és un temps important tant per les criatures, com per vosaltres, com per l’equip docent.

És essencial que tots plegats visquem aquests dies amb confiança, respecte, complicitat i amor.

Pretenem que els infants vagin coneixent el nou entorn, els adults del centre i els seus nous companys i companyes. És important que vagin vivint en un entorn que el sentin segur, acollidor i que se’l vagin apropiant.
Aquí podeu constatar mitjançant aquestes imatges com hem assolit aquest procés.