Propostes del 24 d’abril a l’1 de maig.

Hola a tots i totes! 

A continuació, les propostes de feines per a aquesta setmana.


CATALÀ


Objectiu: Posar-nos al dia. Acabar tots els exercicis de jocs de llengua de picto, incloent l’exercici que us surt de redacció i creativitat. Si us queda molt, feu primer els de color gris, és important que es queden fets aquesta setmana per a poder seguir endavant.

Per a poder començar a escriure el conte és important que la Victòria i jo us expliquem primer com fer-ho. Podria resultar-vos complicat si us expliquem per aquí, llavors farem servir la vídeotrucada del dimecres a les 12:30h per a explicar-ho. Si us plau, tracteu d’assistir tots i totes a aquesta trucada i si no us va bé l’hora o el dia, aviseu-ho amb temps i tractarem de fer els canvis necessaris.

  • Aneu entregant els tríptics de Pompeia quan aneu acabant.

 


CASTELLANO


Actividad 1: Acabar los textos que tenéis por entregar y subirlos a través de vuestra carpeta del Drive.

Actividad 2: Descarga este documento y ábrelo en tu ordenador. Hay diferentes actividades, solamente utilizaremos el texto 1 (El buscador de perlas) y el texto 2 (Al descubridor se le pasó por alto un descubrimiento). Cómo  verás son dos comprensiones lectoras.

Las respuestas las pondrás en un documento en tu carpeta de Drive que nombraras como TEXTOS 1.

Puedes hacer el documento de la siguiente manera:

Texto 1 

01.- pones a, b ,c, o d

… 

Así hasta responder las quince preguntas.

De la misma manera haces el texto 2.

No olvides poner tu nombre al final.

 


ENGLISH


Activity 1: 

  • Visiona aquest vídeo que et recordarà com conjugar el verb to be (ser o estar) per a refrescar les idees d’allò que ja em treballat a classe.
  • Entra en aquesta activitat. Fixa’t en com estan escrites les oracions i tria aquella que estigui ben escrita. Anota les oracions correctes en un document de Drive i adjunta’l a la carpeta d’anglès amb el nom de “Super powers”.

Activity 2: Consisteix en omplir els buits de la cançó de AJ Mitchell “Down in flames” a través del programa de Lyrics training. Fes clic a reproduir i comença a jugar.

Si vols buscar altres cançons pots fer-ho des d’aquí o pots intentar jugar en un altre nivell o a escriure les paraules en lloc d’omplir els buits.

Activity 3: Descarregar l’aplicació de Duolingo o entrar a la seva web, entrar amb el vostre usuari i fer la prova de nivell. (Només les persones que no ho han fet, és a dir que no han entrat mai).

  • En aquesta carpeta trobareu tres documents: Pasos a seguir, document on buscar el vostre usuari i contrasenya i un vídeo explicatiu.

Si us plau llegiu bé totes les indicacions abans de preguntar als pares. Si després de llegir-ho teniu dubtes, escriviu-me per xat privat de hangouts i tractaré d’ajudar-vos el més aviat possible.

 


MATEMÀTIQUES


Activitat 1: Entra a fer aquesta activitat. També pots participar en els jocs que et proposen.

Activitat 2: Resol els següents problemes.

  1. Després d’una campanya d’educació ambiental, la quantitat de llaunes usades recollides en un poble va passar de 4.512 quilos a 13.381 quilos. Quants quilos de més n’han recollit?
  2. Una botiga rep 7 caixes de xiclets. A cada caixa hi ha 8 paquets amb 5 xiclets cada un. Si venen cada xiclet a 6 cèntims, quants diners n’obtenen?
  3. La Montse i en Marcel han comprat un rentaplats per 465 € i una rentadora per 396 €. Si ho paguen tot amb cinc bitllets de 200 €, quin canvi els tornaran?
  4. Un pastís pesa 1.500 grams. Si ens mengem dos trossos de 450 grams, quant pesa el tros de pastís que sobra?
  5. Una fàbrica de conserves  ha comprat 3 camions nous que cal pagar en 36 terminis. Si cada camió ha costat 90.000 €, quants diners han de lliurar en cada termini?
  • Quan hagis resolts els problemes i el joc (comentari), apunta els resultats en un document que anomenaràs MAT2 i el penges en la teva carpeta/matemàtiques

 


MEDI


A partir de la setmana que ve començarem amb una temàtica nova de la qual tenim moltes coses per a aprendre i que a més a més ens resultarà molt interessant ja que ens ajudarà a entendre millor un lloc molt especial per a nosaltres. El nostre propi cos!

 

 

 

 

 

 

 

Per tal de saber una mica qué és el que ja sabeu sobre alguns aspectes d’aquest tema i poder treballar a partir d’aquests coneixements, aquesta setmana haureu de completar aquest qüestionari. Si us plau, llegiu bé les indicacions abans de començar.

Quan acabeu aquest qüestionari se us planteja un joc de taula online sobre algunes curiositats sobre el cos humà. Jugueu i podreu començar a descobrir.

 


MÚSICA


Per a veure les activitats de música feu clic AQUÍ.

 


EDUCACIÓ FÍSICA 


Aquí us deixo  les propostes d’Educació Física d’aquesta setmana. Pots practicar-les a diari, al matí o a la tarda. Pots combinar-la amb la feina de cardio de la setmana passada.

És una pràctica de ioga que us anirà molt bé per connectar cos i ment i aconseguir  relaxar-se després de tants dies de confinament. La realitzareu amb la Xuan Lan, nascuda a les Filipines. Durant molts anys va treballar al sector de la banca a Nova York i a Barcelona. Ara en fa cinc que va deixar aquella vida tan estressant i es va reconvertir en mestre de ioga. Segueix els seus consells. N’aprendràs molt.

Podeu penjar un vídeo d’un minut màxim a la carpeta. La feina és obligatòria però el vídeo és voluntari. 

Ah!! I no t’oblidis de portar la roba i el calçat adequat per fer-la i treballar els hàbits higiènics després de cada pràctica.

Ànims i a posar en forma cos i ment!!

Aquí tens l’enllaç:

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=WamU36hXiNw

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>