Dinàmiques restauratives

Els alumnes de cicle superior vam realitzar dinàmiques restauratives amb la Dra. Mònica Albertí. A 5è vam estar treballant la comunicació no violenta mitjançant diferents dinàmiques. Intentarem comunicar-nos sempre amb llenguatge girafa (sense jutjar i parlant des del cor).
A 6è vam posar la mirada a l’assetjament escolar. Vam visualitzar el videoclip “Que bonic seria viure tots en pau” i en petits grups vam reflexionar sobre el que havíem vist. Vam recordar els 5 principis restauratius i els conceptes de pau positiva i pau negativa.
Va ser un plaer que la mestra dels nostres mestres vingués a fer una sessió amb nosaltres.