SETMANA DEL 12 AL 19 DE JUNY

ÚLTIMA SETMANA!!

Hola a TOTS I A TOTES  BREACKDANCERS !! Aquesta setmana ja és l’ultima de propostes i tal i com parlarem a la vídeotrucada les propostes son una mica diferents. Es tracta de propostes més lúdiques i festives i han comptat amb la col·laboració d’altres mestres que us mostren el seu talent, esperem que us agradin!

MUS-E

Benvolgudes famílies,

Des de la FUNDACIÓ MUS-E HAN PENSAT QUE AQUEST ANY NO ENS PODÍEM QUEDAR SENSE DIA MUS-E, el qual s’ha anat celebrant per aquestes dates durant els últims 20 anys. Per aquest motiu han pensat que amb imaginació i creativitat podem fer-ho d’una altra manera!

Aquesta és la proposta per al dia MUS-E d’enguany: TOTS PINTEM! JUGANT AMB EL DOBLE SENTIT DE LA PARAULA: PINTAR FÍSICAMENT I PINTAR D’OPINAR, DE PARTICIPAR; LA IDEA CENTRAL ÉS DONCS LA PARTICIPACIÓ ACTIVA.

Us proposem que feu un dibuix, una redacció, o que digueu una paraula, envieu una foto, un vídeo que reculli i reflecteixi com us heu sentit durant el confinament, com creieu que serà el futur, què desitgeu, com ha estat l’escola aquests mesos…

Amb totes les propostes que rebi la fundació MUS-E realitzaran un vídeo per cada Comunitat autònoma que pugui recollir els sentiments i emocions viscudes i en faran una àmplia difusió.

Podeu enviar les vostres propostes a…

Un cop més, gràcies per la vostra participació.

A sota teniu un vídeo del Pol Vives, el nostre artista MUS-E de circ que ens explica com fer una beguda refrescant i pràctiques malabars amb els estris de cuina:

MEDITACIÓ

Sense adonar-me’n han anat passant les setmanes i he gravat 7 meditacions per totes i tots vosaltres. Ho he fet amb il·lusió. Era un projecte antic que ha sortit a la llum gràcies el confinament.

Com la majoria d’activitats, la meditació necessita el seu entrenament. Per això us recomano que en seguiu fent. De meves n’hi ha de diferents temes, podeu triar en cada moment la que més us convingui i en podeu trobar moltes més a internet.

El poder de canviar els nostres pensaments, de fer fora els que no ens agraden i millorar el nostre benestar està en nosaltres.

Meditar ens ajuda a relaxar-nos, a treure pes a les nostres preocupacions a trobar solucions i a resoldre conflictes.

Regaleu-vos 10 minuts de pau al dia i que continueu practicant la meditació.

Per a escoltar la meditació T’estimo fes clic AQUÍ

• Podeu escoltar la resta de meditacions en aquesta pàgina:

Aurora.

D’altra banda, el Jordi us ha preparat unes músiques i unes recomanacions per a fer aquests dies i també a l’estiu. És una experiència musical de 23 minuts a base de calma i piano perquè deixeu anar  la ment amb tot el que heu viscut aquests últims tres mesos (alegries, tristeses, emocions, dubtes, aprenentatges … ). Alliberar el cor i deixar-vos portar. Va adreçada a pares, mares, familiars, alumnes …

Poseu-vos uns auriculars , tanqueu els ulls i simplement respireu profundament, el demés ja arrivarà.

Per vosaltres pares i mares us anirà molt bé, tindreu aquest moment únicament per  a vosaltres, ja ho veureu . desitjo que us agradi

Podeu escoltar l’explicació de l’activitat AQUÍ

Les músiques que ha preparat el Jordi podeu escoltar-les AQUÍ

ACABAR FEINES

No oblideu que podeu anar acabant feines endarrerides, acabar el conte de picto, seguir fent exercicis de llengua, seguir practicant la mecanografia, etc.

Ja queda menys! el dia 19 de Juny ja està ahí!

Esperem que gaudiu les propostes. Ens veiem en uns dies, quines ganes!