Lectura en veu alta al carrer

La classe Falcones i Falcons (3r) el dijous 19 de maig hem fet l’activitat “Lectura en veu alta al carrer”. El tema d’aquest any era trencar els estereòtips dels contes clàssics.
Nosaltres hem llegit “El Ventafocs” als nens i nenes de l’escola Prosperitat i ells/elles ens han llegit el conte “La princesa dels matalassos”.
Hem fet també un taller d’escriptura Braille, hem pogut escriure els nostres pensaments sobre què és per a nosaltres la lectura, hem fet un taller d’auca a la biblioteca i hem pogut llegir contes autònomament.
Amb totes les escoles del barri que han participat en la jornada hem escoltat un conte escrit en Braille. Tots els contes llegits s’han interpretat simultàniament en llenguatge de signes.
Ens ha agradat molt poder participar en aquesta jornada organitzada pel CRP de Nou Barris davant de la biblioteca pública.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *