Ma, Me, Mi… Mozart!

El passat 15 de novembre la classe de 1r vam anar a l’Auditori a escoltar l’obra Ma, Me, Mi… Mozart!

Els protagonistes del concert eren uns músics que eren uns grans fans del gran compositor Wolfang Amadeus Mozart. Els agradava tant la música de Mozart que tenien un gran retrat seu a l’habitació on es trobaven. I a més, quan tocaven la seva música es posaven les perruques i la roba que estava de moda en aquella època.

En aquest concert hem pogut sentir algunes de les obres més famoses de Mozart interpretades amb un estil més actual. I a més hem pogut veure i escoltar algun instrument de totes les famílies d’instruments (vent, corda i percussió).

Ens ha agradat molt aquest concert!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *