Obert el període de preinscripcions i matrícules del curs 2022-2023!

El pròxim dilluns 23 de maig s’inicien les preinscripcions i matrícules per al curs 2022-2023 de l’Escola Municipal de Música de la Seu d’Urgell. El termini finalitza el 10 de juny.

MATRÍCULES

Les matrícules s’adrecen a l’alumnat que ja està estudiant al centre. Aquestes es realitzaran en format presencial a la secretaria de l’Escola Municipal de Música.

Els horaris per poder realitzar-les són dimarts, dimecres i dijous de 10 del matí a 12 del migdia i de dilluns a divendres de les 3 a les 7 de la tarda. S’indicarà a alumnat i famílies, segons el nivell que estiguin cursant, els dies assignats. Per a més informació cal adreçar-se a l’Escola de Música, trucant al telèfon 973 354639 o enviar un correu a escolamusica@aj-laseu.cat

PREINSCRIPCIONS

Les preinscripcions, que s’adrecen a futurs alumnes que vulguin iniciar-se o bé continuar formant-se en l’àmbit musical, o que vulguin fer un segon instrument, s’han de formalitzar de manera telemàtica a través de la pàgina web clicant al següent enllaç: http://links.laseu.cat/inscrip Aquests han d’emplenar el formulari i fer constar les assignatures que volen cursar i l’especialitat instrumental. S’aconsella marcar dos instruments per ordre de preferència.