Concert de fi de curs

L’Escola Municipal de Música de la Seu d’Urgell ha programat per avui 5  dimecres 22 de juny un concert per cloure el curs escolar 2021-2022. Aquestes actuacions musicals tindran lloc a dos quarts de vuit del vespre, a la sala Sant Domènec, en lloc de la plaça de Les Monges com estava previst, a causa de les previsions meteorològiques indiquen pluja.

En aquesta ocasió participaran des dels més petits, que són els nens i nenes de sensibilització que interpretaran diverses peces de la cantata Quin cacau per fer aquest cau’, fins les diferents agrupacions instrumentals i cors del centre, que tocaran una mostra d’allò que s’ha treballat durant el curs.

Des de la direcció i claustre de professorat del centre es vol agrair a l’alumnat, familiars i ciutadania que ha confiat tant en l’Escola Municipal de Música com en el Conservatori de Música dels Pirineus. “L’inici de curs fou encara amb incerteses per la pandèmia, però tot i així, i després de passar un inici d’any complicat, el treball, les ganes i l’amor per la música de tota la comunitat educativa ha permès que puguem finalitzar gaudint de la música en directe”, s’afirma des de la direcció de l’escola.

L’entrada a aquest concert que posa el colofó del curs 2021-2022 és lliure i gratuïta.