Musica’t

Musica’t és un projecte desenvolupat conjuntament per l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de les Borges Blanques i l’Escola de Música de les GarriguesTé voluntat de ser un esdeveniment anual que incideixi en la formació musical de l’alumnat de l’escola i que repercuteixi en la població local.

La necessitat que es vol atendre aquest any amb el 𝙈𝙪𝙨𝙞𝙘𝙖’𝙩 és la de potenciar l’estudi dels instruments de vent.
Des de fa uns anys, s’està observant una davallada en la demanda d’aquesta especialitat instrumental a moltes escoles de música, una situació que ve derivada de la pandèmia. La programació del 𝙈𝙪𝙨𝙞𝙘𝙖’𝙩 d’enguany, pren com a temàtica els instruments de vent i proposa dues jornades formatives i tres concerts.

Les Jornades formatives i concerts són:

6 d’abril de 2024: Sporadick Brass

Horari: 17:00h audició familiar

19:30h Concert

Lloc: Pavelló de l’Oli de les Borges Blanques

19 de maig de 2024: Lo Dixie.

Horari: 12:00 h

Lloc: Parc del Terrall de les Borges Blanques

23 de novembre: Orquestra de flautes de Barcelona.

Horari: 11:00 h Jornada formativa a l’Escola de Música

19:00 h  Concert “La flauta Tràgica”

Lloc: Pavelló de l’Oli de les Borges Blanques