Tornem a l’escola

El passat 5 de setembre vam tornar a l’escola Marcel·lí Esquius. Aquest dia, i durant tota la setmana vam fer jocs interessants, i amb els que ens vam divertir, com per exemple el que cadascú deia una veritat i un amentida d’ell/a mateix/a. També van fer el joc d’explicar-nos coses que no sabíem els uns dels altres.

Un dels dies de la setmana el vam dedicar a fer-nos un autoretrat i a escriure darrere tres de les nostres virtuts. Tot seguit vam parar i penjar les normes de la classe. Vam reflexionar sobre dues frases molt importants que tenim enganxades a la classe.

Finalment, la classe de 6è hem estat aprenent coses sobre el margalló (el nom de la nostra classe) i us volem desitjar a tots i totes un bon curs!

La classe del Margalló (6è).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *