FEM LA VOLTA AL MÓN?

Abans de marxar de vacances de setmana santa els i les alumnes de 5è van poder presentar els seus treballs de projecte “FEM LA VOLTA AL MÓN?” a tots i totes els companys/es de l’escola que van voler venir a fer una visita.

Vuit agències de viatges els esperaven per vendre’ls el viatge de la seva vida, amb totes les visites culturals, naturals, estades i mitjans de transports amb els que podrien gaudir. Un reguitzell de propostes per diferents països del món.

N’hi havia per triar i remenar. Agències de baix cost, agències amb mitjans de transport sense motor, agències que es movien per diferents continents, agències que sortejaven el viatge…

Va ser una experiència molt bonica i diferent que van gaudir amb molta il·lusió.