Visita de l’autor Joan de Déu Prats a Cicle Mitjà

El passat dijous 11 d’abril vam tenir la visita de l’autor Joan de Déu Prats, autor del llibre Lladres de joguines que hem estat llegit recentment amb els alumnes de Cicle Mitjà. Va ser una visita molt interessant i enriquidora per tot l’alumnat que van estar en tot moment molt interessats en conèixer els seus contes.

Vam passar una bona estona parlant amb ell i coneixent una mica més de la seva feina, d’on li venia la inspiració i com s’ho feia per escriure aquests contes tan divertits i amb tanta imaginació.

Estem molt agraïts i contents amb aquesta visita ja que ens va regalar altres llibres seus per la nostra  biblioteca i va signar els exemplars d’alguns alumnes. Va ser una bonica visita, moltes gràcies!