Sortida al parc Jungle Trek

Els alumnes de cicle inicial van anar, el 22 de maig, de visita al parc d’aventura més gran de tota la costa daurada, el Jungle Trek d’Altafulla.

Un parc espectacular on els nens i nenes van gaudir, de valent, l’experiència de tirar-se en tirolines així com, dels diferents recorreguts de circuits penjats pels arbres. Allí professors i alumnes eren un i, tots i totes, van participar molt activament de l’experiència.

Una sortida lúdica que ha permès viure i interactuar amb la natura d’una forma diferent, més propera.

Gaudiu de les següents imatges.