Competició de bitlles catalanes

El divendres 2 de juny, els nens i nenes de Cicle Inicial, de la mateixa manera que tot l’alumnat de primària, van participar en la competició de bitlles catalanes, com ja és tradicional en aquesta escola.

La competició l’organitzen dos representants de l’associació de bitlles catalanes de Mont-roig, senyors Vicenç i Josep Maria acompanyats per la Mónica, mestra d’educació física.

Durant tot el matí els alumnes de cadascuna de les aules i, per ordre, van baixar al pati per jugar a les bitlles catalanes, admirar la posta en escena dels carrils pintats de blanc, la posició de les bitlles així com, provar sort a guanyar durant les tres rondes disponibles per tirar. En acabar i en acte de cloenda es van entregar les medalles als guanyadors de cada curs.

Gaudiu de les següents imatges.