Més enllà de Sant Jordi

Qualsevol moment és bo per educar pel medi ambient o trencar estereotips de gènere. A l’escola ens agrada conèixer les tradicions, però també ens agrada girar els contes, canviar la història, imaginar formes diferents de resoldre els conflictes, empoderar les noies (que també podem ser supervalentes!) o trobar la manera de fer un Sant Jordi més sostenible. I com no, ens agrada escriure, i promoure la lectura. Però també donar l’oportunitat d’expressar la teva imaginació i creativitat d’una altra manera si ara la lectura o l’escriptura no són el teu punt fort, dibuixant, creant còmics o fent anar les tecnologies digitals per poder expressar la teva i participar. Hem reutilitzat llibres i els hi hem donat una segona vida, hem fet sonar la música amb les veus de l’alumnat i hem mogut el cos que sempre alegra les ànimes. Així ho hem fet en aquest Sant Jordi de conte! Encara que potser d’un altre conte.

I en aquest vídeo ho podeu entreveure.UN SANT JORDI DE CONTE