LES PORTES DEL MÓN

Una experiència emocionant i única. Això és el que va viure l’alumnat de 5è i tots aquells familiars i docents que vam acompanyar-los a l’auditori de Barcelona per participar en Cantània el dimarts passat. A l’escenari el nostre alumnat va interpretar la cantata LES PORTES DEL MÓN, una obra musical creada per escriptores i compositores de reconegut prestigi.

Mesos treballant l’obra a l’aula des de l’àrea de música van donar lloc a una participació molt emotiva en un espectacle amb més de 1000 escolars i músics d’alt nivell. Tota una gran experiència per recordar.

Clica i mira un molt petit tast de la cantata.

Visca la música!