VISCA LA CASTANYADA!

Arriba la tardor i el temps de les castanyes i els panellets, però també arriben les noves tradicions com la de Halloween i a l’escola ho aprofitem per emprendre una jornada plena d’emocions. Pel matí del dia 31 d’octubre l’escola s’omple de tallers on els infants d’Infantil i Primària gaudeixen experimentant i jugant. Els nens i nens d’I3, I4 i i I5 fan diferents tallers (tatuatges, taules sensorials i jocs de tardor, Just Dance, Land Art i creació de paperines) i s’ho passen d’allò més bé! Per la tarda els pares de l’AFA ens expliquen un conte de la Castanyera molt bonic i ens obsequien amb castanyes, i després… a ballar a la pista! Hem ballat la cançó del Bolet Petitó, som uns artistes del ball!